Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ясно, значи моята кола неще да загрява и тва сие. След трети термостат няма какво друга да закюча за себеси. А в момента е и с един допълнителен от рено 5 който отваря на 86гр. Колата си седи на 78 и тва е.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
      Ясно, значи моята кола неще да загрява и тва сие. След трети термостат няма какво друга да закюча за себеси. А в момента е и с един допълнителен от рено 5 който отваря на 86гр. Колата си седи на 78 и тва е.
      А ти как мериш температурата? Щото ако разчиташ на датчика си много далече от истината
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        А ти как мериш температурата? Щото ако разчиташ на датчика си много далече от истината
        Меря я с термометър забит в казанчето на антифриза. Той показва 78гр а стрелката в колата си стои на 70гр.
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #79
          С кои тип темп датчик си - два с по два пина, или комбинирания дето е с 3 пина.....
          Перката ти кога тръгва първата степен, и какво показва на таблото тогава.......опитай да измериш темп на водата като ти тръгне перката на първа степен......
          ПиЕс - от рено 5 става ли термостата на 2.5? Не че е много скъп нашия, ама все пак е добре да се знае......
          Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:22.
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            С кои тип темп датчик си - два с по два пина, или комбинирания дето е с 3 пина.....
            Перката ти кога тръгва първата степен, и какво показва на таблото тогава.......опитай да измериш темп на водата като ти тръгне перката на първа степен......
            ПиЕс - от рено 5 става ли термостата на 2.5? Не че е много скъп нашия, ама все пак е добре да се знае......
            Ами с двата пина е датчика. Перката включва малко след 90(на уреда) и то трябва да я карам на здрава ръчка да ги стигне ти градуси. Ако я оставя на място пада на 78 и така си стои. Абе въобще луда работа. А термостата със сигурност ще стане и за 2.5 ,той е един вид универсален . Само трябва да си избереш на колко градуса искаш да отваря,че са два три модела,на вид еднакви ама с различни градуси.
            Last edited by Galeano; d.m.y г., 20:37.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              ПиЕс - от рено 5 става ли термостата на 2.5? Не че е много скъп нашия, ама все пак е добре да се знае......
              от ренде се завира в маркуча
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                от ренде се завира в маркуча
                Точно, някъде във Фиат форума имаше подробна тема по въпроса. Малко е ш.бано докато го навреш в маркуча ама става.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #83
                  Моя термостат започва да отваря на 88,а максимално отворен е около 94.Перките се включват на 97 и то втора степен.Ако почна дая ръчкам директно скача над 90.
                  АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                  http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                    Ами с двата пина е датчика. Перката включва малко след 90(на уреда) и то трябва да я карам на здрава ръчка да ги стигне ти градуси. Ако я оставя на място пада на 78 и така си стои. Абе въобще луда работа.
                    Значи моята веднъж загряла, си стои нормално на 90-95 градуса, в софийско градско перката се пуска през 5 минути, първоначално бях стреснат че това не е нормално, но англичанчетата пишат че за 2.5 това е нормално с тоя интензитет да се пуска.......ако при теб загряла кола на място след 5-10 мин на празен ход не се пусне перка, значи не ще да загрее......като цяло го предпочитам тоя вариант пред този да прегрява, но все пак......добре е да се закачиш към някой софт и да видиш каква темп вижда екуто в сравнение с това което се показва, и кога точно ти тръгва първата степен на перката......сменя ли водната като сменя ремъците?
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
                      Моя термостат започва да отваря на 88,а максимално отворен е около 94.Перките се включват на 97 и то втора степен.Ако почна дая ръчкам директно скача над 90.



                      При теб си е перфектана, сега говорих с едно приятелче по телефона и той твърди същото като теб. Просто моята чума има някъв вирус. Да отбележа ,че преди седмица и смених водната помпа, а песента си е все старата. Аз от как я имам тая кола все си е така.

                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Значи моята веднъж загряла, си стои нормално на 90-95 градуса, в софийско градско перката се пуска през 5 минути, първоначално бях стреснат че това не е нормално, но англичанчетата пишат че за 2.5 това е нормално с тоя интензитет да се пуска.......ако при теб загряла кола на място след 5-10 мин на празен ход не се пусне перка, значи не ще да загрее......като цяло го предпочитам тоя вариант пред този да прегрява, но все пак......добре е да се закачиш към някой софт и да видиш каква темп вижда екуто в сравнение с това което се показва, и кога точно ти тръгва първата степен на перката......сменя ли водната като сменя ремъците?
                      Братчет, става дума за печката от подписа. С В6тицата от как смених водната помпа съм нямал ядове.
                      Last edited by Galeano; d.m.y г., 21:00.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                        Братчет, става дума за печката от подписа. С В6тицата от как смених водната помпа съм нямал ядове.
                        Абе бате шефе, кажи че за нафтата говориш да не се аба да пиша.......че чак и се замислих да не нещо да съм дефектен че загрявам толкоз яко.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                          При теб си е перфектана, сега говорих с едно приятелче по телефона и той твърди същото като теб. Просто моята чума има някъв вирус.
                          Питай за термостат , който започва да отваря на 88гр., защото има такива дето отварят на 83гр.Данеби да ти пробутват от вторите и то дефектни?
                          Пожелавам ти успех!!!
                          АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                          http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
                            Питай за термостат , който започва да отваря на 88гр., защото има такива дето отварят на 83гр.Данеби да ти пробутват от вторите и то дефектни?
                            Пожелавам ти успех!!!
                            Първо не ги пробутват и 2 не са дефектни
                            По нормално от това 2.4 JTD да е на 83-85 градуса няма
                            Поради високите температури в Италия и тук термостатите отварят по рано Начало на отваряне 78-82 градуса и напълно отворен е 86-90 Кви са тия дето ще ми обясняваш че на 88 ти отваря - това да не ти е немска кола с немски климат на -20градуса ...Нямам намерение вечно прегряла кола да карам като теб Защото в момента в тия жеги при мен ги преминава 90 и често включва първа степен, при теб незнам сигурно не изключва
                            Ето как трябва да стои на 85 градуса
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Първо не ги пробутват и 2 не са дефектни
                              По нормално от това 2.4 JTD да е на 83-85 градуса няма
                              Поради високите температури в Италия и тук термостатите отварят по рано Начало на отваряне 78-82 градуса и напълно отворен е 86-90 Кви са тия дето ще ми обясняваш че на 88 ти отваря - това да не ти е немска кола с немски климат на -20градуса ...Нямам намерение вечно прегряла кола да карам като теб Защото в момента в тия жеги при мен ги преминава 90 и често включва първа степен, при теб незнам сигурно не изключва
                              Ето как трябва да стои на 85 градуса
                              При мен стрелката стои един мм след 90.Хората от сервиза са я вкл. на компютър и са следили какво показва на таблото и каква е реалната.На 88 започва да отваря.При спускане стои на 2мм преди 90.
                              Колкото до високите температури неможе да сравняваш Италия и България.
                              АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                              http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                              Comment


                              • #90
                                Eто, така работи постоянно, градско извън градско, първите две снимки. На вторите две вдигна 90гр след 25 минути работа на място в гараж. На последна включи първата степен на вентилатора но след като се я понастъпах в движение. След което температурата пада като на първите две снимки и си стои пак така.
                                Attached Files
                                Last edited by Galeano; d.m.y г., 22:14.
                                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X